Öktem, Şükran; Koçoğlu, Duygu2015-02-172015-02-172003http://hdl.handle.net/11727/1899Rekabet, işletmelerin verimliliklerinde önemli olduğu için dinamik pazar ortamında rekabet araçları da önem kazanmaktadır. Düşük maliyetli rekabet avantajı elde etmede six sigma uygulamaları otel işletme yönetimlerine farklı bir bakış açısı kazandıracaktır. Otel işletmeleri hizmet üreten işletmeler oldukları için six sigma uygulamalarında müşteri ve personel memnuniyeti öncelikle dikkate alınması gereken bir konudur. Competition tools are gaining importance in dynamic market area cause competition is importanýt in companies productivity. To obtain low cost competition advantage, sýx sigma implementations will gain different point of view in hotel management. Because hotels are set-vice administrations, in six sigma implemenlations satisfaction of customer and staffs a topic that should be taken care.turOtel Yönetiminde Rekabet Avantajý Elde Etmede Bir Araç: Six SigmaSix Sigma, Otel İşletmeleri, Rekabet Siz Sigma, hotel administration, competitionOtel Yönetiminde Rekabet Avantajı Elde Etmede Bir Araç: Six SigmaOtel Yönetiminde Rekabet Avantajı Elde Etmede Bir Araç: Six SigmaconferenceObject