Show simple item record

dc.contributor.authorÖktem, Şükrantr
dc.date.accessioned2015-02-17T09:02:20Z
dc.date.available2015-02-17T09:02:20Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11727/1905
dc.description.abstractMotivasyon, işletmelerde verimlilik ve kalite açısından büyük önem taşımaktadır İşletmelerin çalıştırdıkları işgörenlerden birtakım beklentileri olduğu gibi işgörenlerin de gerek maddi, gerekse manevi açıdan işletme yönetirninden beklentileri bulunmaktadır. İşletmenin beklentilerinin gerçekleşmesi ekonomik bir karşılık ödemesi ile sağlanır. İşgörenlerin beklentisi ise, öncelikle maddi anlamda yeterince tatmin edilmeleri, psikolojik ve sosyolojik adaletin sağlanması ve iş güvencesidir. Turizm işletmeleri hizmet ağırlıklı üretim yaparlar. Bu nedenle de personel motivasyonu büyük bir önem taşır. Turizm işletmelerinin amaçlarından olan "işletmenin varlığını uzun süreli devam ettirme başarısı" işgörenlerin işletme amaçlarına uygun davranışlarına ve işgörenlerin motivasyonuna bağlıdır.tr
dc.language.isoturtr
dc.publisherSempozyum Kitapçığı. 68-79tr
dc.subjecttr
dc.subjectÖrgütsel Davranış, motivasyon, turizm işletmeleritr
dc.titleOtel İşletmelerinde İşgören Motivasyonuna İlişkin Örnek Bir Çalışmatr
dc.title.alternativetr
dc.typeconferenceObjecttr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record