Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖktem, Şükran; Koçoğlu, Duygutr
dc.date.accessioned2015-02-17T09:02:17Z
dc.date.available2015-02-17T09:02:17Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11727/1899
dc.description.abstractRekabet, işletmelerin verimliliklerinde önemli olduğu için dinamik pazar ortamında rekabet araçları da önem kazanmaktadır. Düşük maliyetli rekabet avantajı elde etmede six sigma uygulamaları otel işletme yönetimlerine farklı bir bakış açısı kazandıracaktır. Otel işletmeleri hizmet üreten işletmeler oldukları için six sigma uygulamalarında müşteri ve personel memnuniyeti öncelikle dikkate alınması gereken bir konudur. Competition tools are gaining importance in dynamic market area cause competition is importanýt in companies productivity. To obtain low cost competition advantage, sýx sigma implementations will gain different point of view in hotel management. Because hotels are set-vice administrations, in six sigma implemenlations satisfaction of customer and staffs a topic that should be taken care.tr
dc.language.isoturtr
dc.publisherKongre Kitapçığı. 404-409tr
dc.subjectOtel Yönetiminde Rekabet Avantajý Elde Etmede Bir Araç: Six Sigmatr
dc.subjectSix Sigma, Otel İşletmeleri, Rekabet Siz Sigma, hotel administration, competitiontr
dc.titleOtel Yönetiminde Rekabet Avantajı Elde Etmede Bir Araç: Six Sigmatr
dc.title.alternativeOtel Yönetiminde Rekabet Avantajı Elde Etmede Bir Araç: Six Sigmatr
dc.typeconferenceObjecttr


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster