Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAygün Cengiz, Serpiltr
dc.date.accessioned2015-02-17T08:54:12Z
dc.date.available2015-02-17T08:54:12Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11727/1588
dc.description.abstractBu çalışmada 7-13 Temmuz 2008 tarihleri arasında yayımlanmış 10 günlük gazete ile 2008 yılı Temmuz ayının ilk iki haftasında yayımlanmış 13 dergide yer alan reklamlardaki yüz ifadelerini çözümlenerek modern insanın araçsal aklının kontrol altına aldığı ve aşırılıkları olmayan kamusal yüzünün temsiline eleştirel bir bakışla bakılmaktadır.tr
dc.language.isoturtr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecttr
dc.subjectreklam, yüz ifadeleri, kamusal yüztr
dc.titleMedya, Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzlarıtr
dc.title.alternativeDuygulanım Sarkacının Haz ile Aleksitimi Arasındaki Salınımı: Reklamlarda Kamusal Yüztr
dc.typebookParttr


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster