Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
The Effect of The Ethical Leadership on Perceived Organizational Justice and Organizational Identification of The Employees: The Case of Tourism Businesses
(Journal of Tourism and Gastronomy Studies. 3, 1, 10-21, 2013)
Etik liderlik, çalışanların örgütsel adalet ve örgütsel özdeşleşme algılarını etkileyen önemli bir değişkendir. Bu çalışmada, etik liderliğin çalışanların örgütsel adalet ve örgütsel özdeşleşme algılarına olan etkisi, bir ...
Turizm ve Otelcilik Öğrencilerinin Sosyotropik-Otonomik Kişilik Özelliklerinin İletişim Becerilerine Etkisi
(Anatolia Turizm Araþtýrmalarý Dergisi. 1, 24, 83-95, 2013)
Günümüzde insan faktörü ve örgütsel iletişim, her işletmede olduğu gibi, emek yoğun özellikli turizm sektöründe de çok önemlidir. Bu çalışmanın amacı; turizm öğrencilerinin sosyotropik kişilik veya otonomik kişilik ...
Sosyotropik-Otonomik Kişilik Özelliklerinin Çalışanların Motivasyonuna Etkisi: Ankara?da Bulunan Konaklama İşletmelerinde Yapılan Bir Araştırma
(Ýþletme Araþtýrmalarý Dergisi. 5, 79-92, 2013)
Özet
Çalışanların kişilik özelliklerinin motivasyonları üzerinde etkili olduğu
değerlendirildiğinden, Ankara il merkezinde yer alan dört ve beş yıldızlı otel
işletmelerinde çalışanların öncelikle sosyotropik otonomik ...
360 Derece Geri Besleme Yönteminin Uygulanabilirliği :Bir Tugay Örneği
(isarder. 1, 4, 118-131, 2012)
Günümüzde insan kaynakları yönetimi sürecinin temel fonksiyonlarından birisi olan bireysel performansların ölçülmesi konusunda 360 derece geri besleme yöntemi; birden çok boyutu dikkate alarak daha objektif sonuçlara ...
Geleneksel Performans Değerlendirme Yöntemlerine Yeni Bir Alternatif : 360 Derece Performans Değerleme Yöntemi
(Ýnternet. 42, 56-68, 2011)
The Impact of Employees' Perceived Business Ethics and Ethical Climate on Organizational Social Capital
(2017)
In this study, the authors have attempted to investigate the impacts of ethical context on social capital through the perspectives of educational staff working in public and private educational institutions. The research ...
The Transnational Spread of Turkish Television Soap Operas
(2014)
Turkish soap operas that are primarily popular in Turkic Republics, Middle East, and the Balkans have in recent years spread to different countries. With the entry into Ukrainian, Pakistani, Russian, and Chinese markets ...