• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Sınır Sorununun Etik Açıdan Saydamlığı: Haberin Reklamdan Ayırt Edilmesi 

Aygün Cengiz, Serpil (International Symposium on Media and Politics., 2007)
Türkiye’de reklam metinlerinin etik açıdan sorunlu olduklarında değerlendirildiği üç kurum bulunmaktadır: Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Reklam Kurulu ve Reklam Özdenetim Kurulu. Bu üç ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageCategory

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Aygün Cengiz, Serpil (1)
Subject
Bu çalýþmada, yazýlý basýnda haber formatý biçiminde veya haber metinlerinin içine deðiþik grafik tasarýmlarla sýzan ve yayýnlandýðý mecrada yer alma þekliyle haber metninden kolaylýkla ayýrt edilemeyecek biçimde yer alan reklam metinleri örnek metinler üzerinden etik baðlamda irdelenmektedir. (1)
reklam etiği, reklam, haber, reklamın ayırt edilmesi, eleştirel reklam okuryazarlığı advertising ethics, advertisement, news, distinguishing news from advertising, critical advertising literacy (1)... View MoreDate Issued2007 (1)Has File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV