Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Covid-19 Salgını ve müşterilerin otel tercihlerini etkileyen faktörler
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
2019 yılının Aralık ayında Çin’in Wuhan kentinde ortaya çıkan Covid-19 ortaya çıkışından üç
ay sonra tüm dünyada etkilerini göstermiş ve Dünya Sağlık Örgütü tarafından pandemi olarak
ilan edilmiştir. Pandemi olarak ilan ...
Covid-19 döneminde mobil pazarlamanın tüketici satın alma davranışlarına etkisi: Bankacılık sektöründe bir araştırma
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Günümüzde ortaya çıkan Covid-19 virüsü; bulaşıcılığı ve tedavisinin olmayışından dolayı yaşam tarzımızı birden çok alanda önemli ölçüde değişmesine neden olmuştur. Sahip olduğumuz işimizi yapma şeklimizden, günlük ...
Restoran işletmelerinde dijitalleşme kavramı: Ankara‟da deniz ürünleri restoranlarına yönelik bir araştırma
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Endüstri 4.0 dönemiyle birlikte teknoloji ve dijitalleşme sadece sektörler için değil aynı zamanda bireyler için de büyük önem kazanmıştır. Dijitalleşmenin hayatın her alanına yerleşmesi ise hizmet sektörünün dijitalleşmesini ...
COVID-19 Salgınının Türkiye’deki sağlık sigortası sektörüne etkileri
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
2020 yılının ilk aylarından itibaren tüm dünyayı etkisi altına alan Covid-19 salgını, 2020 yılı Mart ayından itibaren diğer ülkelerde olduğu gibi Türkiye’deki sigorta sektörünü de derinden etkilemiş ve sektör ani gelişen ...
Covid-19 salgınının ilişkisel sosyolojik açıdan karma desen analizi: Türkiye emekliler derneği örneği
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
2020 Mart ayında Türkiye’de Covid-19 kaynaklı ölümlerin gerçekleşmesi ile birlikte
virüsten korunmak amacıyla 65 yaş ve üstüne uzun süreli ciddi kısıtlamalar getirilmiştir.
Bu araştırmanın temel problemi, Covid-19’un ...