Konu "İmaj" için Sosyal Bilimler Enstitüsü / Social Sciences Institute listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Destinasyon imajı ve Trabzon yöresine dönük bir çalışma
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)Bu çalısmada temel amaç; destinasyon, imaj ve destinasyon imajı kavramlarını tanımlayarak bu kavramlarla ilgili yapılan bilimsel çalısmalar ısıgında bir bütünlük saglamak ve turizm pazarlamasında çok önemli olan ... -
Destinasyon pazarlamasında turizm tanıtım videolarının rolü: "TURKEY – HOME OF TURQUOISE" videosu örneği
(Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Teknolojinin gelişmesiyle birlikte günümüzde medya araçlarının kullanımı oldukça yaygınlaşmıştır. Geçmişte yalnızca radyo ve TV gibi araçlarla sürdürülen kitle iletişimi, günümüzde İnternet ve Bilgi İletişim Teknolojilerindeki ...